Jedną z pierwszych marek, która zareagowała na poluzowanie obostrzeń związanych z epidemią COVID-19, była marka KFC.
Na rynek brytyjski oraz irlandzki sieć przygotowała reklamę “KFC is back”. Powstała na bazie materiałów stworzonych przez konsumentów podczas lockdownu. Całość doprawiono sentymentalnym nagraniem “All By Myself” Celinie Dion.
W trakcie lockdownu domowe przepisy na idealnego, pieczonego kurczaka rodem z KFC zaczęły zapełniać internet. Konsumenci zaczęli umieszczać swoje propozycje pod nazwą #ratemykfc (głównie na Facebooku i Twitterze). Sama sieć doceniała inwencję oraz wysiłki swoich odbiorców tworząc dla nich ranking.
Rozwój biotechnologicznych rozwiązań związanych z produkcją mięsa nabiera tempa. Firma GOOD Meat we współpracy z ABEC Inc. rewolucjonizują proces produkcji…
Wielu ludzi sądzi, że kurczaki stanowią jedynie towar handlowy, który ostatecznie trafi na stół. Może zatem zaskoczyć informacja jak rozumnymi…
Współzałożyciel firmy „Pasturebird” Paul Greive opracował innowacyjny kurnik na kołach, który jest w stanie zakwaterować do 6 tys. kurczaków. Pomysł…
Na etykietach opakowań mięsa drobiowego znajdują się najważniejsze informacje, które są kluczowym źródłem wiedzy o produkcie. Konsumenci coraz częściej zwracają…
Lato to nie tylko dłuższe dni, słońce i wakacje, ale także sezon grillowy. Jak wiadomo, mięso można poddawać różnym obróbkom…
To ile i jakiego białka spożywamy w naszej diecie, ma istotny wpływ na funkcjonowanie naszego organizmu. Konsumenci wykazują się coraz…
Ta witryna używa ciasteczek, korzystanie z serwisu internetowego oznacza akceptację plików cookies.