Bez skutecznej promocji trudno sobie obecnie wyobrazić prowadzenie biznesu, także tego związanego z drobiem. Dlatego też wzięliśmy pod lupę reklamy z kraju jak i za granicy.
Zasada doboru była prosta: siedem reklam wideo z Polski i tyle samo reklam spoza kraju.
Na rodzimym poletku widać, że dominuje jeden styl reklamy. Nie będziemy zdradzać jaki, aby nie psuć atmosfery oglądania.
Ale to, co możemy zdradzić, to fakt, iż za granicą drób jest promowany głównie przez mniej lub bardziej znane fast foodowe sieciówki (KFC, Chicken Licken, White Castle). Z kolei w Polsce – za marketing drobiu zabierają się głównie jej producenci (SuperDrob, Farmio).
W pierwszej kolejności – przykłady z rodzimego poletka.
Czas na zestaw drobiowych reklam spoza Polski.
Rozwój biotechnologicznych rozwiązań związanych z produkcją mięsa nabiera tempa. Firma GOOD Meat we współpracy z ABEC Inc. rewolucjonizują proces produkcji…
Wielu ludzi sądzi, że kurczaki stanowią jedynie towar handlowy, który ostatecznie trafi na stół. Może zatem zaskoczyć informacja jak rozumnymi…
Współzałożyciel firmy „Pasturebird” Paul Greive opracował innowacyjny kurnik na kołach, który jest w stanie zakwaterować do 6 tys. kurczaków. Pomysł…
Na etykietach opakowań mięsa drobiowego znajdują się najważniejsze informacje, które są kluczowym źródłem wiedzy o produkcie. Konsumenci coraz częściej zwracają…
Lato to nie tylko dłuższe dni, słońce i wakacje, ale także sezon grillowy. Jak wiadomo, mięso można poddawać różnym obróbkom…
To ile i jakiego białka spożywamy w naszej diecie, ma istotny wpływ na funkcjonowanie naszego organizmu. Konsumenci wykazują się coraz…
Ta witryna używa ciasteczek, korzystanie z serwisu internetowego oznacza akceptację plików cookies.